СУБОТА, 21 листопада 2009
інформаційне агентство
інформаційне агентство
рус | eng  
    
   ОПИТУВАННЯ
 Чи даєте хабарі ДАІ, коли Вас зупиняють за порушення ПДР?
[28.07.2008 13:32]  Борис Кушнірук

Заява МЗС Росії, яка не може не викликати обурення


У сучасній Росії суміш комуністичної та націонал-соціалістичної ідеології уже перестала бути ідеологією маргіналів, вона з усе більшою очевидністю стає офіційною ідеологією російського режиму... Кремлівські правителі переходять межу...

26 липня 2008 року МЗС Росії виступило із заявою, яку важко залишити без коментування. Російське Міністерство закордонних справ обурилося з приводу прокламації президента США «про поневолені народи». У ній Джордж Буш зрівняв німецький нацизм і радянський комунізм, назвавши їх «об’єднаним злом XX століття». МЗС Росії у своїй заяві діяння комуністичного режиму характеризує таким чином: «Засуджуючи зловживання владою і невиправдану суворість внутрішньополітичного курсу радянського режиму того часу, ми, проте, не можемо байдуже поставитися до спроб зрівняти комунізм з нацизмом і погодитися з тим, що ними рухали одні й ті самі помисли та устремління».

Те, що в Росії протягом декількох останніх років відбувається повномасштабне відбілювання злочинів комуністичного режиму, його ідеологів та виконавців, давно не новина. Сьогоднішні кремлівські вожді є достойними спадкоємцями системи ЧК – ГПУ – НКВД – МГБ – КГБ. Розбудову сучасної Росії вони здійснюють не за рахунок розвитку суспільства на основі демократії, свободи слова, незалежності судової системи, а шляхом усе більшої пропаганди досягнень радянського режиму, особливо в частині могутності та величі країни, яку, насправді, не поважав, але боявся весь цивілізований світ. Згадайте хоча б крилатий вислів Маргарет Тетчер: «Радянській Союз – це та ж сама Верхня Вольта, тільки з ракетами».

Людство не має права забути всі жахливі злочини комуністичного режиму СРСР, з десятками мільйонів закатованих у тюрмах та концтаборах, починаючи з 1917-го і закінчуючи 1991 роком, Голодомором, розв’язаною комуністичним режимом спільно з націонал-соціалістичною Німеччиною Другою світовою війною, на якій загинуло понад сорок мільйонів чоловік, уже не кажучи про десятки мільйонів тих, хто став каліками. І це все без згадки про ще троє десятків війн, які починалися та відбувались за прямою участю комуністичного режиму Радянського Союзу.

Так ось усе це характеризуються російськими емзеесівцями лише як «зловживання владою і невиправдана суворість внутрішньополітичного курсу радянського режиму».

Учитайтеся в ці слова, вчитайтеся ще раз і ще. Учитайтесь у це небажання російських можновладців «зрівняти комунізм з нацизмом і погодитися з тим, що вони ними рухали одні й ті самі помисли та устремління». Хоча єдність комуністичної і націонал-соціалістичної ідеології та режимів, що їх сповідували, – у їх не сприйнятті демократії, свободи слова, нехтуванні мільйонами людських життів, розподілі людей за расовим чи іншим принципом, запамороченні мріями про світове панування – очевидна і зрозуміла. Назвати комуністичну та націонал-соціалістичну ідеологію «об’єднаним злом XX століття» – це надзвичайно м’яка характеристика цих двох людожерських ідеологій. Насправді, обидві вони заслуговують куди жорсткіших епітетів.

У свій час відбувся Нюрнберзький процес, на якому було засуджено націонал-соціалістичну ідеологію, її натхненників та керівників. Цей процес значною мірою став запорукою, щепленням від повторення жахіть нацизму. На жаль, комуністична ідеологія та комуністичні вожді Радянського Союзу уникли відповідальності за всі свої жахливі злочини. І це все не може не викликати занепокоєння.

Міжнародна спільнота має бути пильною. У сучасній Росії суміш комуністичної та націонал-соціалістичної ідеології, підживлена імперськими амбіціями, уже перестала бути ідеологією маргіналів, вона з усе більшою очевидністю стає офіційною ідеологією сучасного російського режиму. І це може призвести до непередбачуваних наслідків для всього людства. Ставши на шлях відбілювання та фактичної реабілітації злочинів комуністичного режиму Радянського Союзу, сьогоднішні кремлівські правителі переходять межу, за якою вони стають співучасниками тих злочинів та можливими організаторами нових, не менш згубних, ніж ті, за які все людство у двадцятому столітті заплатило жахливу ціну.

Борис Кушнірук

 

постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-264044.html

Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

версія для друку  


  : 
Ніколи не приховувана МЕТА більшовиків (а згодом і комуняк) - розпалювання СВІТОВОГО ПОЖАРИЩА ПРОЛЕТАРСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ - Встановлення ДИКТАТУРИ ПРОЛЕТАРІАТУ ПО ВСЬОМУ СВІТОВІ! Інструментом досягнення цієї мети (як, власне, і її наслідком) є теж НІКОЛИ НЕ ПРИХОВУВАНИЙ "ЧЕРВОНИЙ ТЕРОР"! То Вам усе ще ЗАМАЛО???!!! Щоправда, варто також відзначити, що американський спосіб військового "насаджування демократії" - теж з того поля ягідка. Нацизм вже свого часу засудили у світовому масштабі. Тепер черга комунізму. Прийде час, буде засуджено й військовий розгул американців.
GORB (RU)  : Про автора
Cовсем на голову больной.
Роман Штипук.  : комуна була, комуною й лишилася.
Пані та панове, ось вам і розписалися росіяни у тому, що великодержавницький шовінізм був, є, і буде властивий цій державі. Це вже не як народна риса, а спосіб існування держави. Це вони самі собі підписали вирок і тепер вже від цього не відмиються. Особливо приємно те, що ця нотка прозвучала на фоні сумнівів одного з кандидатів у Президенти США щодо членства Росії у "великій вісімці". Все супер! Дуже красиво, це - щоб кожен знав... як колишній президент полюбляв говорити "кто есть "ХУ"!"
анатолий луганск  : 100% ЗА
Нынешняя политика кремля - смесь коммунизма,национализма и фашизма.Все это видно "не вооруженным" взглядом,стоит послушать выступления основных рос. идеологов, чтобы в этом убедиться.Поэтому они отрицают голодомор в Украине,поэтому они препятствуют созданию единой поместной церкви в Украине,поэтому они делают " лицом россии" Сталина и т.д. и т.д.Россией правят русские национал-фашисты.
- (de)  : -
Их взлад : читаем http://www.rambler.ru/news/politics/russiaukraine/564493413.html Выдержка : "Севатопольская парадная акция российских военных моряков стала хорошим ответом на украинско-натовские учения "Си Бриз - 2008". Еще раз увидев в действии боевые корабли, один ракетный залп с которых может стереть с лица земли такой город, как Киев, едва ли в ближайшее время кто-то всерьез попробует выставить РФ из Севастополя. " Без коментария
__-__ (RU)  : Да когда же укр.СМИ отстанут от России!
Ну пусть там придурки живут - вам то что! Отстаньте, занимайтесь своими делами! НЕ лезьте к России, вы же незалежныеЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!
__-__ (RU)  : 2 анатолий луганск: а тебе не н а с р а т ь какая там политика?
ТЕБЕ ТО ЧТО? Ну мудаки там живут. А с какой радостью УНИАН пишет об этом. Типа - раз там мудаки, значит мы - хорошие. Да Россия - азиатская страна. Так сравнивайте себя с Европой. С Польшей хотя бы.
Тарас Бульба  : А поцелуйтесь вы, Иван Иванович, со своей свиньёю (Гоголь)
Вот тебе раз! А разве не США приютили на своей территории десятки тысяч бывших полицаев, надзирателей концлагерей, солдат вермахта и зондеркоманд? До сих пор этих старых пердунов находят не где нибудь, а именно в США. Например, И.Демьянюка и множество других. В Великобритании нашли приют бойцы дивизии СС "Галичина" и другие. В ФРГ - недобитые бандеровцы. Содержали их для того, чтобы иметь готовые оккупационные кадры на случай войны с СССР. А теперь ставят знак равенства - это ли не цинизм высшей пробы. Ну, а автор этой писанины, как можно догадываться, сын или внук тех, кто чистил Гансам "чоботы", ведь яблоко от яблони..?
Россия-Канада (RU)  : меня шокирует продажность и дебилизм многих в Украине
бандерофашисты снова начали вонять! Бандеровщина была пособниками фашистов(как и вся приебалтика), фашистами так и остались! Нам, россиянам, абсолютно наплевать на мнение бандерофашистов и на цру-шную пропаганду в Украине! Оставьте в покое Россию и занимайтесь своей страной, обустраивайте свою страну, боритесь с коррупцией... Кто вам мешает??? Или для ваших правителей-импотентов враг необходим? Ющенку неплохо было бы подумать, что сейчас миллионы жителей Украина теряет в год без войны, пусть подсчитает пасечник-бухгалтер, сколько Украина потеряла населения за годы его правления, начиная с 2004! Это - настоящий голодомор! А этот (censored) силиконовый трагедию народов СССР превращает под предводительством цру в антироссийскую истерию! В Казахстане и поволжье не меньше погибло людей, чем в Украине! Это плохо, но это общая история, с которой надо делать выводы! Но маргинал ющер выводов не может сделать выводов, он - марионетка в руках бушевских нафталиновых маргиналов! Поэтому выпуск СБУ принимает посол США, т.к. эти выпускники СБУ будут служить интересам США, а не Украины!
умник (RU)  : Вчитайтесь в это нежелание российских властьимущих «уравнять коммунизм с нацизмом и согласиться с тем, что они были движимы одними и теми же помыслами и устремлениями».
А чего вчитываться - только дурак не видит разницы. КОММУНИЗМ ПЕРЕВОСПИТАЛ ЗВЕРИНЫЙ (так его кстати называют в странах ЕС) КАПИТАЛИЗМ 19-начала 20 века, заставил делиться с бедными, безработными, дать равноправие женщинам и дать свободу ограбленным колониям. Без такой перспективы лишения собственности, гулага за жадность и ущемление человеческих свобод, капитализм НИКОГДА не стал бы этого дeлать. Он старался показать, что лучше социализма. И будучи экономически более эффективным, одолел коммунизм в этой конкуренции. Теперь то, что в ЕС, есовские жители же в разговорах называют СОЦИАЛИЗМОМ, или официально СОЦИАЛЬНОЙ РЫНОЧНОЙ ЭКОНОМИКОЙ. ----- Национал-социализм никого не перевоспитал, и попрежнему порождает националистическое (censored)ство вроде Ющенко, Саакашвили или американских "правителей мира", типа Буша или будущих Маккейна и Обамы
Юг(пивень) RU, de  : умник (RU)
РЕСПЕКТ
Украинец  : Давайте жить дружно!
На костях и крови своих-же людей строила советская власть государство. Дорогие Россияне, не дайте возвратиться тому отродью, которое гнобило наши братские народы на протяжении стольких лет! Не верьте в то г@вно, которое говорят по ящику. ДАВАЙТЕ ЖИТЬ ДРУЖНО!
Axel  : Руководство РФ -- Наследники убийц!
Руководство РФ -- Наследники убийц! Если убили до 100 млн человек, то для этого нужно, чтобы убивали и помогали в этом МИЛЛИОНЫ!!!
Макс Сиверянин  : 2 умник (RU)
То есть, Вы хотите сказать, что коммунизм всю Европу на своём горбу из "дикого капитализма" вытащил? Станно. А после падения Берлинской стены оказалось, что "капиталистическая" Германия более развита, чем "социалистическая"...
Макс Сиверянин  : 2 __-__ (RU)
А мы особо и не вмешиваемся. Во ВНУТРЕННЮЮ политику России. Но обещание не выводить флот из Севастополя, потому что, видите ли, отттуда хорошо ракеты на Киев посылать, - это уже ВНЕШНЯЯ политика России, притом - касающаяся безопасности Украины.
__-__ (RU)  : Макс, а где ты слышал такое: не выводить флот потому что ракеты на Киев посылать?
Может где-то в комментах? Я что-то не слышал такого официального заявления... Да и вообще я не слышал ОФИЦИАЛЬНОГО заявления что Россия не собирается выводить флот...Все что говорил МИД - будем соблюдать условия договора. А говорить куда будет флот выведен - преждевременно. К тому же в договоре есть возможность продления срока пребывания. Поэтому что счас-то обсуждать за 9 лет?
Макс Сиверянин  : 2 __-__
Что-то я сомневаюсь, что тот же Лужков озвучивает позицию, не совпадающую с мнением "свыше". Про ракеты - это частично мои домыслы (действительно, по Киеву проще палитьс территории Брянской обл.), но ведь, согласитесь, без форпоста на украинской территории такой вариант изначально не рассматривался бы - в открытом море кораблям не выжить, а вот в бухте, охряняемой российскими же военными, шанс есть. Насчёт 9 лет - глубоководный мол в Новороссийске, насколько мне известно, начали строить лишь недавно - как раз после "прозрачного" намёка с нашей стороны - а полную инфраструктуру для базы ВМФ смогут обеспечить только в 20-е годы. Что до продления срока пребывания, то в договоре значится, что пребывание российского ВМФ в Севастополе носит временный характер - как раз до тех пор, пока будет готова база в Новороссийске. Если РФ 18 лет на начинала строить эту самую новую базу - то кто ей доктор? А другой причины пребывания ЧФ России в Крыму нет - мы ни с кем не воюем, а значит и защищать нас не от кого.
Xe-xe (RU)  : Ну а теперь я объясню причину появления этой статьи
То что она заказная из госдепа США, тут всем понятно. Ведь повторяется дословно позиция администрации Буша. Но вот почему вдруг заговорили о российском политике, как продолжении советской идеологии? Надо лишь вспомнить, что во времена СССР его противостояние с США происходило во всем мире. Но то было военное и политичесое противостояние. Теперь же оно сместилось в экономическую область и ныне Россия стермително начинает завоевывать значительные плацдармы в тех рынках, где когда-то доминировали Штаты. Уже ныне почти 10% стали в США выпускается российскими компаниями. "Русал" - крупнейший производитель первичного алюминия в мире. А ведь когда то лидер была Алкоа. Ну а про нефть и газ и упомянать не стоит. Лишь сегодняшняя новость - Лукойл купил 700 заправок в Турции (5% розничного рынка). Поэтому изображение России как монстра должно помочь Америке и ее служкам в виде нынешнего правительства Украины воспрепятствовать экономической экспансии России.
Xe-xe (RU)  : Почему эта статья находит поддержку у некоторых жителей Украины?
Ведь это же намного проще винить Россию во всех смертных грехах, чем признаться в ошибках 2004 года, когда к власти были допущены те, кто начал процесс разрушения страны. Это же проще кинуть камень в соседа, чем в себя. Это как наркотик, как стакан горилки - выметрил русских и полегчало. А то ведь пришлось бы признать, что страна расколата надвое вымученными темами голодомора и ОУН, что у страны нет работоспособного правительства и парламента. Попытка привить ненависть к России оказалась ящиком Пандоры, из которого эта ненависть стала пропитывать все украинское общество
Вася  : Xe-Xe, Gorb-атому: могилка вас виправить...
.
умник (RU)  : Макс Сиверянин : То есть, Вы хотите сказать, что коммунизм всю Европу на своём горбу из
Именно это я и сказал. Коммунизм был протестом обездоленных масс, из которых еще и выпили всю оставшуюся кровь в первую мировую войну. И СССР был государством и экономикой ПРОТЕСТА. В истории человечества и раньше возникали такие экономики и государства, созданные низами из протеста против немыслимых притеснений. Эти общества в конце концов всегда проигрывали по экономической эффективности "нормальным" обществам, но оставляли после себя след - в виде улучшенных условий существования основных масс народа в конкурентных "нормальных" обществах. Жадная верхушка всегда была достаточно трусливой - картины того, что делали с "хозяевами жизни" в протестных обществах заставляли их смягчать условия жизни своих народов, для ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ ТАКИХ ЭКСЦЕССОВ
Think  : один ракетный залп ... может стереть с лица земли такой город, как Киев
Ну вот и отброшены все условности, сняты маски. ЧФ нужен России как средство агрессии против Украины. А нам он зачем нужен? Угроза серьезна и ей нужно адекватно противостоять. Я персонально готов отдавать треть зарплаты на пару НАТОвских комплексов где-нибудь на носу м. Херсонес и в Каче. Думаю, что всем миром наберем средств.
1-й  : комунізм - фашизм брати -близнюки
В радянському союзі комунізм був побудований і при ньому жила загниваюча комуністична еліта. Вона загнивала тому, що жила при комунізмі.
GRAMM (RU)  : Когда Америке было выгодно оана сотрудничала с комммунистами
А теперь науськивает шавок на Россию. Шавкой нынче выступает ваша страна. Это как надо себя неуважать чтобы слепо за косточку лаять на соседа. Но косточку получит Ющенко который увезет через год ее в америку, а остальным ДЫРКА от бублика.
Махмуд  : кацапско-коммунистические ублюдки
2 Грамм Это как надо ненавидеть Украину, чтобы одобрять геноцид всех несогласных с желанием коммунистов "всех загнать в счастье железным кулаком"? Покается Россия в геноциде, перестанет оправдывать злодеяния сталинизма - и половина проблем в отношениях двух стран исчезнет сама собой. Но нет... Все русское - даже преступления - прекрасно. А кто с этим не согласен -"нацик" (или еще какую нибудь словесную мерзость прилепят). Да мнение сталинистов, старых и молодых, нормальных людей не должно интересовать вообще. Другое дело, что США, которые пытаются диктовать всему миру свою волю, смешно выглядят в роли защитников демократии. Но это уже другой вопрос. Не со сталинистами же его обсуждать...
сашко (RU)  : )
"Заява МЗС Росії, яка не може не викликати обурення У сучасній Росії суміш комуністичної та націонал-соціалістичної ідеології уже перестала бути ідеологією маргіналів..." БАНДЕРIВСЬКИХ УБЛЮДКIВ - ПОВIСИТИ! ЦРУ-ШНI СУКИ! ГЕТЬ! ЧЕМОДАН -ВОКЗАЛ-ВАШИНГТОН!
Махмуд  : кацапско-коммунистические ублюдки
всрані комуняки сашки - всі на палю, навіть до вокзалу везти вас не будемо - прямо з валізами на палях і засмикаєтеся. Го-го-го!!!
.  : .
***
Сева-стопор 77.40.124.34 (RU)   : А я поддерживаю статью! Все правильно написано!
: Надо осудить коммунистический режим. Только после этого можно будет жить достойно и счастливо! Ну еще конечно надо до конца признать героями тех, кто боролся с коммунизмом: славных воинов ОУН-УПА! Они своими ратными подвигами защищали право Украины на свободу, пусть и под протекторатом фашистов! Еще надо окончательно уничтожить все, что связывает с прошлым, особенно русский язык как главный признак имперского мышления! Только украинский язык имеет право на жизнь! А кто не согласен: чемодан-вокзал-москва............................................
Ольга  : Сашко
Ви, росіяни, весь час забуваєте, що ви живете на чужій землі.Бандерівці воювали в Росії? Чи може росіяни нав"язували свою волю українцям. І коли ви накінець зрозумієте,що ми не хочемо плясати під вашу дудку? А в Вашингтон ми обов"язково поїдемо -на екскурсію. І тількитепер, коли ми часково звільнилися від ваших удушливих обіймів, в нас є можливість побачити, як живуть другі країни. Як живе Росія я надивилась. Ну ще пару років поскиглите, а там і полегшає.Є хороша українська приказка:Краще з розумним загубити, ніж з дураком знайти.Так що 74 роки щукання комунізму, слава Богу, канули в лету.
Россиянин  : Бред сивой кобылы, да и только.
Не могу сравнить наших дедов (некоторые из них были коммунистами) которые проливали свою кровь с нацистами. Буш себе это позволяет................................. О статье: заказная с целью = прививать массам образ врага (что само по себе вызывает желание противодействия).
RUS  : НУ АВТОР И ДЕМАГОГ! НИ ЕДИНОГО ФАКТА,
ЗАТО РАССУСОЛИВАНИЙ И СМАКОВАНИЯ .................. СЛОВЕСНЫЙ ПОНОС НА ТЕМУ "КАК У НИХ ВСЕ ПЛОХО" ДА И ТОЛЬКО.
GORB  : to Olga
Я поздравляю Вас с освобождением из российских объятий. Надеюсь, в Россию Вы больше не приедете, не надо, Вас ждут экскурсии в Европу и Америку. Однако четыре милиона ваших сограждан пока остаются на российской земле, чтобы заработать на достойную жизнь, отдых в Крыму или Новороссийске. Коммуно-фашистский режим их не пугает. Это, оттого, что существует исключительно в вображении американцев и Ваших отмороженных писателей. Пугайте друг друга, если Вам так хочется.
Igor  : Обєднання нації
Любіть, Україну, як сонце, як вітер, як трави... Ми ж усі українці схід захід, північ, південь. І крім нас ніхто тут поліпшення економічного становища не зробить. А це без обєднання українського народу в націю з єдиною національною ідеєю неможливо. Проівіши екскурс з історії потужніх держав, то можна зробити простий висновок: любе економічне зростання з самих низів, починалося із самоусвідомленням що вони єдина неподільна нація. СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Махмуд  : кацапско-коммунистические ублюдки
Да , у нас тоже хватает "советских" людей. Но мы их загоним под лавку - в Украине сталинисты ничего не решают. Только подвывают от ностальгии за сталинской палкой. Пусть повоют... А как вы говорите - 4 млн.? а почему не 14 или 24 млн.? У вас такой каприз? Или , может, фсб поделилась с вами информацией?
Hto zna  : Комуняки не сплять, та ще й українською мовою читати вміють.
По коментаріях бачу як відразу какцапи роти повідкривали і качають свою брехню. Їм напевно в брехні як свиням в багні подобається жити. Та кричіть рвіть собі жили ви завжди будете чмом. Ні хто не казав шо США краща чи гірша від когось там просто дивлячись де вони і де кацапи все зрозуміло. Вже час прирівнювати обидва та чомусь не засуджують більш суворо комуняків недорозвинутих. Тільки по статистицівидно скільки люду вони замордували німці і то про своїх дбали в три рази менше втрат мали. Я бажаю всім тим мудакам мучення в пеклі а їхнім кінцям шо ше живі довгої і болясної смерті.
Noemi  : червоно-синьо-білий терор
Ідіоти при владі і з військовою міццю - це найгірше, що може спіткати світ. Російське керівництво мені нагадує навіженого терориста, який з гранатометом виходить проти ні в чому не винних людей. Страшно жити не того, що погрожують, а того, що не зрозуміло, звідки в людей стільки злості, фанатизму, дурості й ненависті. Не знаю, як люди живуть в тій Росії - я там ледве тиждень витримала.
Борис Кушнірук   : відповідь моїм російським опонентам
Шановні пані та панове! Я очікував та одночасно не очікував подібної реакції на мій коментар щодо заяви МЗС Росії. Я очікував певної істеричної реакції з боку росіян, бо розумію наскільки тотальною є та ідеологічна обробка населення, що відбувається зараз в Росії. В той же час, я сподівався і продовжую сподіватись, що люди, які працюють і з Інтернетом, мають певний інтелектуальний рівень для того, щоби читати і розуміти логіку написаного мною. Я попросив би росіян, по-перше, обійтись без дурних погроз на адресу тих, хто має відмінний від вашого погляд на історичні події; по-друге, попросив би по пунктам спростувати те, що комуністична і націонал-соціалістична ідеологія та режими, що їх сповідували, єдині у їх не сприйнятті демократії, свободи слова, нехтуванні мільйонами людських життів, розподілі людей за расовим чи іншим принципом, запамороченні мріями про світове панування.
Борис Кушнірук   : відповідь моїм російським опонентам
Я також хотів би, щоб хтось спростував мою тезу, що друга світова війна розпочалась не 1 вересня 1939 року, а в іншу дату. Окрім того, спростуйте факт, що напад на Польщу здійснила націонал-соціалістичний режим Німеччини та комуністичний режим Радянського Союзу, які 22 вересня 1939 року у Бресті провели спільний парад, офіційно названий тодішнім радянським урядом «парадом переможців».
Борис Кушнірук   : відповідь моїм російським опонентам
Найгірше з точки зору офіційної ідеології, що можуть робити сьогоднішні кремлівські можновладці, це відбілювати ті злочини комуністичного радянського режиму, які вже давно визнав увесь світ. На цьому ґрунті можна побудувати лише тоталітарну державу, яка проводитиме мерзотну політику по відношенню власних громадян, та авантюристичну політику за межами свої кордонів. Якщо росіяни та їх правителі впевнені, що сьогоднішня внутрішня та зовнішня політика російського уряду на користь Росії, то це їх вибір. Але, як свідчить увесь світовий досвід, масове порушення громадянських свобод в межах країни, побудова тоталітарної держави, активна пропаганда шовінізму та національна зверхність до відношенню інших народів, агресивна імперська політика по відношенню до своїх сусідів, неминуче призводить до національної катастрофи.
Вадим   : Россия-Канада
А меня шокирует ваш имперскитй дебилизм, политическая шизофрения,полное отсутствие интеллекта , обьективного взгляда на мир.По-вашему, если кто-то в Украине проводит самостоятельную политику, без подсказки Кремля - значит он предатель, тем более он предатель и враг, если налаживает хорошие отношения из США или другими недругами России. Где же логика? Научитесь наконец жить в другом мире, уважать не только своих соседей, но и свою историю, трагедии своего народа. И еще. Если что-то утверждаете, то делайте это так, чтобы было хотя бы похоже н аправду. Например, утверждение о том, что в Поволжье и Казахстане погибло от голода не меньше людей, чем в Украине. Правда состоит не только в несопоставимом количестве жертв, а и том, что и там тоже погибли украинцы. Во-вторых, если вы утверждаете, что и в Росси был страшный голодомор - то сделайте эти заявления публичными, официальными, подготовьте соответствующие материалы, и Украина поддержит Росссию в вопросах международного признания этой трагедии. Зачем замазывать ее глубоко в небытие?
Олександр  : -
Більшість дописувачів мислить в стилі "бандерофашисти недобиті" "необандерівці". Коментувати подібне навіть не варто. Пишуть думку: ну чого ви лізете до Росії, живіть собі. Так ось цікаво: а хто до кого лізе? Чи не РФ дружні жести в Криму проводить? Правильно хтось дав лінк на Рамблер http://www.rambler.ru/news/politics/russiaukraine/564493413.html, знову ж, без коментарів. Якщо Росія залишить свої імперські амбіції на Україну, без якої, як казав їх великий "революции в Росии нет", - то ми і грішним словом про них не згадаємо. Пам*ятайте: не ми до вас в гості завітали, а ви до нас.
Ольга  : GORBу
Чотири мільйони українгців,які залишилися на російській землі, чесно працюють і заробляють хто на кусок хліба, хто на шикарні будинки і машини.(Це вже від людини залежить), але поважають людей, і землю, яка їх годує на відміну від багатьох росіян, які заробляють на українській землі, і яку ненавидять всім своїм єством.В Росію я збираюся восени, теж на екскурсію і до друзів погостювати.Ви вперто не хочете зрозуміти, що дружба з росіянами і схвалення або підтримка комуністичного режиму- дві великі різниці.
Бодя Київський  : І чого ж москалі ддо наших інформагенцій такі пильні та уважні:)
Воістину, нічого нового під Місяцем... Заява МЗС Росії навіває спомини про підсовєтські дитинство-юність, перегляд гидотної програми "Врємя" і ще гидотніші політінформації. Зміст проросійських відгуків можна схарактеризувати відомою фразою "Вони так нічого і не навчилися!". Москалі - і всі ці симпатики ЧФ РФ, і просто явні ФСБшники, які ведуть з Україною інфовійни - і надалі вважають себе Третім Римом, цебто страждають на маніакальний психоз. Хочете ще один такий самий, як радвлада, режим "з окремими перегинами" - будуйте його. Тільки без нас! Краще дружити з янкі, якими б вони не були (доречі, не такими вже й поганими і точно заслужено найпотужнішою державою світу), ніж вислуховувати ваші істеричні завивання про ракетні залпи у бік Києва - з якого, доречі, ВИ ВІД НАС ХРИСТИЯНСТВО ОТРИМАЛИ! То шануйте і любіть Київ - мати городів руських! Провідник Бандера був правий, коли писав - "З МОСКАЛЯМИ НЕМАЄ СПІЛЬНОЇ МОВИ!".
GORB  : to Olga
Нет, Уважаемая. Это Вы по-молодости лет, или ещё почему, не понимаете, что коммунистический режим в СССР - это прошлое. Это прошлое отвергается большинством людей на постсоветском пространстве, И В РОССИИ ТАККЖЕ. И МНОЮ ЛИЧНО ТОЖЕ. Однако ставить знак равенства между коммунистическим режимом и фашистами безнравственно, и тем более безнравственно приплетать сюда сегодняшнюю Россию, приписывая ей коммуно-фашистские черты. Это нужно Штатам, им сейчас Россия как кость в горле. А Вам зачем?
Ольга  : GORBу
Якщо 48 років -це молодість, я приємно вражена.Німецькі фашисти- також "прошлоє", а сучасні фашистські молодики в Москві- це сучасні реаліїї.(Вчора на РЕН ТВ 0 22,30). Не розумію ,чому не можна ставити знак рівності? Що робили комуністи на Західній Україні ви впевнені,що знаєте достеменно? А от коли були німці на Закарпатті (яке тоді входило до складу Чехословакії), то дітям роздавали шоколодки , солдати жили в сім"ях .Це слова моєї мами. На радянській Україні вони знущалися з людей, я згідна.Так може якраз і йшла боротьба двох монстрів, а люди, як жавжди, страждали.
Украинец  : СТАЛИН - ИМЯ РОССИИ?
Уж имя так имя... Нечего саказать... http://www.ej.ru/?a=note&id=8223
Саша  : Москалі (censored)и
Москалі (censored)и

Ваше iм'я:   Тема:
Повiдомлення. Символів залишилось 500:

введіть цей захисний код Введите этот защитный код
   ОСТАННІ НОВИНИ
20:53   У Херсоні священики заблокували роботу шкірно-венеричної клініки

Вимагають передати приміщення цекрві

20:43   У Києві затримано чоловіка, який викрав з ломбарду майже 3 кг золота

Майже 600 ювелірних виробів

20:30   У Чорному морі єдиний боєздатний підводний човен ЧФ РФ передав SOS

Сталася позаштатна ситуація

20:26   У понеділок карантин припиниться лише в трьох районах Закарпаття

Наразі в реанімації - 11 людей

19:55   Литвин «в телефонному режимі» консультувався з фракціями

Налаштованості спікер не побачив

19:42   Ющенко переконаний: те, що ми почали робити на Майдані, було визначальним

Президент відкрив пам’ятник Шевченку

19:28   Прем'єр Польщі хоче змінити Конституцію, обмеживши роль президента

Аби знизити рівень конфлікту

19:09   Литвин дав «оптимальний прогноз» щодо кандидатури Єханурова

Спікер бачить курс на війну

18:56   Ющенко вважає Тимошенко та Януковича «двома авантюристами від політики»

Більше дісталося прем`єру

18:49   Результати 14-го туру Чемпіонату України з футболу

Металіст виходить на друге місце

18:41   Янукович вважає, що Європу втомили газові війни та перестрілки Києва з РФ

"У 2010 році ми перегорнемо сторінку"

18:30   Яценюк: Україну можуть помножити на нуль газові партнери

Політик знає формулу, яка врятує

18:05   Відомий шоумен Роман Трахтенберг помер в машині «швидкої допомоги»

Радіоведучому був 41 рік

17:59   Патріарх Кирил знову збирається до України

Каже, повинен...

17:46   Ющенко зрозумів, що декому з його команди не варто було давати крісла

Президент про свої помилки

17:33   Литвин готовий перервати відпустку, якщо ВР спробує повалити Тимошенко

Спікер про рівень культури в Раді

17:09   Збірна України взяла "золото" на Міжнародному турнірі зі стрільби

4 нагороди - на рахунку вінницьких стрільців

17:08   Динамо трощить Шахтар

... а Ворскла і Таврія не дають зламати гру

16:55   Янукович нагадав партії Путіна про події п'ятирічної давнини

Лідер регіоналів - у Санкт-Петербурзі

16:45   Ющенко: я гордий за кожний свій день, прожитий на посаді Президента

З роками його внесок оцінять?

16:25   У Києві закрили рух на перетині Набережної та Возз’єднання

На черзі - з’їзд на міст ім.Патона

16:12   У Львові згоріли чотири автобуси футбольного клубу «Карпати»

Причину пожежі встановлюють

15:58   Харківська область з понеділка відновлює навчання у школах

Рішення епідемічної комісії

15:45   Російським автовласникам платитимуть по 1,7 тис. дол за утилізацію авто

Путін потішив "Єдину Росію"

15:24   У Києві безробітний шантажував чиновників фальшивим посвідченням

При затриманні "криша" не допомогла

15:12   Ющенко привітав Патріарха Кирила з днем народження

 "З приємністю згадую нашу зустріч..."

14:59   Путін: ще рано говорити про закінчення кризи

Інфляція у Росії буде близько 10%

14:47   Янукович просить Тимошенко "не гратися в політику"

Каже, не можна...

14:28   Ющенко переконаний, що «криза - в голові однієї людини»

Президент бачить прямий зв`язок

14:16   Херсонським студентам пропонують телефонувати на "холодну лінію"

Що далі - поки неясно

13:57   Президент Азербайджану не виключає відновлення війни в Нагірному Карабаху

Може не залишитися іншого шляху?

13:38   Росія збільшить оборонне замовлення до 40,5 млрд. дол.

Путін оголосив плани на 2010 рік

13:21   Погода на завтра

Сухо і майже тепло

13:19   Експерти вважають, що Нафтогаз теж може «оштрафувати» Газпром

Але краще пошукати компроміс...

12:30   На Житомирщині працівники банку викрали зі сховища понад 1,4 млн.

Порушено кримінальну справу

усі новини »»»

    АНОНСИ ПОДІЙ
18:00   23.11.2009 Ющенко представить програму, з якою він йде на вибори Президента
12:00   24.11.2009 «Живий ланцюг» на захист «Української енциклопедії»
   АРХІВ
Листопад « 2009 »
ПнВтСрЧтПтСбНд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
«««    »»» 
Експорт в RSS/JS |  КОНТАКТИ |  УНІАН-монітор  |  ПЕРЕДПЛАТНИКАМ

weblog.com.ua Rated by MyTOP